Projekt: Opremanje dječjeg vrtića Pakrac
Grad Pakrac
Opremanje dječjeg vrtića u Pakracu ima za cilj poboljšati uvijete vrtića za svu djecu koja pohađaju vrtić. Kroz projekt se nabavlja oprema za provedbu „vrtnih“ aktivnosti, kroz koje će djeca imati priliku samostalno saditi i uređivati cvijeće i vrt. Kroz provedbu projektnih aktivnosti djeca i mladi dobiti će osjećaj samostalnosti, te učenju kroz iskustvo kroz samostalno kreiranje vrta. Kroz projekt se također nabavlja oprema za provedbu slobodnog vremena na otvorenom, piknik stolovi sa suncobranima, što će osim za druženje djece poslužiti za užinu i okrepu u vrućim ljetnim mjesecima. Kroz projekt se nabavlja kosilica te ograda koje će igru na travnatim površinama učiniti bezbrižnom i sigurnom u svakom trenutku. Program ima direktan utjecaj na otprilike 90 djece raspoređenih u 4 odgojne skupine u matičnom vrtiću. Djeca su raspoređena u sljedeće skupine: tri na Kalvariji i po jednu u Badljevini, Obriježi, Prekopakri i u novom područnom vrtiću smještenom u zgradi pakračke Župe.
Korisnici 90 (267)
Opremanje dječjeg vrtića u Pakracu ima za cilj poboljšati uvijete vrtića za svu djecu koja pohađaju vrtić. Kroz projekt se nabavlja oprema za provedbu „vrtnih“ aktivnosti, kroz koje će djeca imati priliku samostalno saditi i uređivati cvijeće i vrt. Kroz provedbu projektnih aktivnosti djeca i mladi dobiti će osjećaj samostalnosti, te učenju kroz iskustvo kroz samostalno kreiranje vrta. Kroz projekt se također nabavlja oprema za provedbu slobodnog vremena na otvorenom, piknik stolovi sa suncobranima, što će osim za druženje djece poslužiti za užinu i okrepu u vrućim ljetnim mjesecima. Kroz projekt se nabavlja kosilica te ograda koje će igru na travnatim površinama učiniti bezbrižnom i sigurnom u svakom trenutku. Program ima direktan utjecaj na otprilike 90 djece raspoređenih u 4 odgojne skupine u matičnom vrtiću. Djeca su raspoređena u sljedeće skupine: tri na Kalvariji i po jednu u Badljevini, Obriježi, Prekopakri i u novom područnom vrtiću smještenom u zgradi pakračke Župe.