Pitanja i odgovori
P1:
vezano za prihvatljivost prijavitelja zanima nas sljedeće:
udruga je registrirana i uregistrima je od 2021. godine međutim imala je vodstvo koje nije provodilo aktivnosti pa je udrugu krajem 2024. preuzelo novo vodstvo i u ovom trenutku već su udruzi odobrena dva projekta i uskoro krećemo s njihovom provedbom. Za 2024 godinu je u roku predana i objavljena Izjava o neaktivnosti. Račun nije bio u blokadi ali je bio privremeno zatvoren (otvoren je ponovno u istoj banci 24.12.2024.)
Prema uputama za prijavitelje, gdje je navedeno da se smatra da udruga aktivno djeluje u Republici Hrvatskoj najmanje 12 mjeseci - ako od datuma registracije do datuma objave ovog Javnog poziva je proteklo najmanje 12 mjeseci
i da službeni poslovni račun pravne osobe - prijavitelja ne smije biti BLOKIRAN u razdoblju tijekom posljednjih šest mjeseci prije podnošenja prijave za (su)financiranje programa/projekta (a račun naše udruge nije bio blokiran)
naše pitanje je: je li naša udruga prihvatljiv prijavitelj po ovom javnom pozivu?
Unaprijed hvala.
(Zaprimljeno: 19.4.2025.)
O1:
Poštovani,
sukladno točki II. stavku a), alineji 3. Javnog poziva, jedan od kriterija prihvatljivosti prijavitelja jest da pravna osoba „aktivno djeluje u Republici Hrvatskoj najmanje 12 mjeseci (od datuma registracije do datuma objave ovog Javnog poziva je proteklo najmanje 12 mjeseci)“.
U Vašem slučaju, budući da je udruga registrirana 2021. godine, a do objave ovog Javnog poziva (15. travnja 2025.) je proteklo više od 12 mjeseci od registracije, formalni kriterij vezan uz protek vremena od osnivanja je ispunjen.
Također, u Javnom pozivu se kao uvjet navodi da službeni poslovni račun prijavitelja „nije bio blokiran u razdoblju tijekom posljednjih šest mjeseci prije podnošenja prijave“ (alineja 6.). Kako navodite da račun nije bio blokiran, već privremeno zatvoren te ponovno otvoren u istoj banci 24.12.2024., navedeno ne predstavlja prepreku s aspekta blokade računa.
Prema navedenim informacijama, a uz pretpostavku da su ispunjeni i svi ostali uvjeti iz Javnog poziva, smatramo da je udruga prihvatljiv prijavitelj.
(Objava: 22.04.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P2:
Poštovani,
Kako dodavati retke u PDF obrascima - Izjave pravne osobe. Konkretno, u izjavi o programima/projektima financiranim iz javnih izvora u 2025. godini, tablica o dobivenim potporama, ne sadrži dovoljan broj redova za popunjavanje.
Postoji li word verzija dokumenata?
Lp,
(Zaprimljeno: 28.04.2025.)
O2:
Poštovani,
kako biste mogli unijeti potreban broj redova u tablicu, u natječajnoj dokumentaciji dodali smo Word verziju dokumenta Izjava o programima/projektima financiranim iz javnih izvora u 2025. godini, koja omogućava uređivanje i prilagodbu sadržaja.
(Datum objave:29.04.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P3:
Poštovani,
u Obrazac B5 nam ne stanu svi projekti za koje smo dobili financijsku potporu iz javnih izvora a koji su se provodili u 2024. i 2025. godini. Ljubazno Vas molimo za uputu na koji način da dopišemo projekte koji ne stanu u za njih predviđen prostor.
Srdačan pozdrav
(Zaprimljeno: 29.04.2025.)
O3:
Poštovani,
upućujemo na odgovor pod pitanjem br. 2.
(Datum objave:29.04.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P4:
Poštovani,
pregledavajući dokumentaciju koju je potrebno pripremiti za prijavu na natječaj Zaklade "Hrvatska za djecu" uočili smo da je word dokument dostupan samo u jednom dokumentu točka VII. stavak e., skupina B, alineja 5 - word dokument, dok za ostale dokumente ne stoje riječi word dokument odnosno nije omogućeno preuzimanje u word verziji.
Molimo info hoće li i za ostale dokumente postojati mogućnost preuzimanja u word verziji?
Molim odgovor.
(Zaprimljeno: 29.04.2025.)
O4:
Poštovani,
Word verzija obrasca dostupna je isključivo za dokument pod točkom VII. stavak e., skupina B, alineja 5, gdje je to izričito navedeno, isključivo radi omogućavanja unosa većeg broja podataka.
Za sve ostale obrasce nije predviđeno preuzimanje u Word formatu, kako bi se osigurala vjerodostojnost sadržaja i spriječile eventualne izmjene. Obrasci se dostavljaju isključivo u izvornom obliku (PDF), uz popunjavanje predviđenih polja.
(Objava: 29.04.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P5:
Poštovani, poštovana,
Ovim putem želimo provjeriti jesu li građevinski/adaptacijski radovi, točnije daljnje uređenje interijera, prihvatljjivi troškovi navedenog Poziva?
Unaprijed hvala,
(Zaprimljeno: 30.04.2025.)
O5:
Ukoliko su građevinski i/ili adaptacijski radovi, uključujući daljnje uređenje interijera, u neposrednoj vezi s ciljevima projekta i jasno doprinose provedbi aktivnosti predviđenih projektom, navedeni troškovi mogu biti prihvatljivi u okviru predmetnog Poziva.
Prihvatljivost će se ocjenjivati temeljem dokumentacije priložene uz prijavu, stoga preporučujemo da uz detaljan opis planiranih radova obrazložite njihovu funkciju u kontekstu projektnih ciljeva i rezultata.
(Odgovor: 05.05.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P6:
Poštovani,
imam pitanje u vezi obrasca Izjave o partnerstvu. Imamo 4 partnera na projektu, a u obrazac je moguće unijeti 3 partnera. Molim proceduru oko unosa i 4. partnera jer nam je potreban potpis izjave svih sudionika u projektu.
Hvala i srdačan pozdrav,
(Zaprimljeno : 05.05.2025.)
O6:
U slučaju kada projekt ima više partnera nego što je predviđeno obrascem Izjave o partnerstvu, potrebno je popuniti dodatni primjerak istog obrasca za svakog dodatnog partnera koji nije mogao biti unesen u prvi obrazac.
(Odgovor: 06.05.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P7:
Poštovani,
ponavljam mail od ponedjeljka jer još nisam dobila povratnu informaciju. U procesu sam popunjavanja i prikupljanja dokumentacije za Javni poziv pa Vas molim što prije uputu kako ispuniti Izjavu o partnerstvu kada imamo 4 partnera na projektu, a obrazac nudi 3 mjesta za podatke.
Hvala unaprijed i srdačan pozdrav,
(Zaprimljeno: 07.05.2025.)
O7:
Molimo pogledati pojašnjenje dano u odgovoru O6.
(Objava: 07.05.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P8:
Poštovani,
na projektu su nam partneri obrti što znači da je OIB obrta, ujedno i OIB vlasnika. Molim Vas javite mi je li u tome slučaju dovoljno Uvjerenje za vlasnike?
(Zaprimljeno: 07.05.2025.)
O8:
Da, u slučaju kada je partner obrt, dovoljno je dostaviti Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak za vlasnika obrta kao fizičku osobu, budući da se isti smatra osobom ovlaštenom za zastupanje partnera na projektu.
(Objava: 07.05.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P9:
Poštovani,
Iz Javnog poziva za podnošenje prijava pravnih osoba za (su)financiranje programa i projekata, točke VII., stavka e), podstavka A-dokumenti koji se pribavljaju, navedeni su dokumenti od 1. do 8. Obzirom da je prijavitelj Općina, jesmo li u obvezi dostaviti sve pobrojane točke ili se određene odnose isključivo na udruge i druge pravne osobe?
Osim navedenog, potrebno je dostaviti životopis voditelja programa/projekta u europass formatu. Molim Vas za podatak je li voditelj projekta osoba koja će isti provoditi u radu s djecom te koje kompetencije se za takvu podrazumijevaju? Ili se radi o osobi koja će u jedinici lokalne samouprave provoditi projekt, odnosno službenik?
Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.
(Zaprimljeno: 07.05.2025.)
O9:
Poštovani,
nastavno na Vaš upit pojašnjavamo kako slijedi:
______________________________________________________________________________________________________
P10:
Poštovani,
jedan prijavitelj može prijaviti jedan projekt a može li istovremeno biti partner na nekom drugom projektu? Hvala
Lijep pozdrav,
(Zaprimljeno: 07.05.2025.)
O10:
Poštovani,
Sukladno uvjetima Javnog poziva Zaklade „Hrvatska za djecu“ za (su)financiranje programa i projekata pravnih osoba, jedna pravna osoba može prijaviti najviše jedan projekt/program kao nositelj.
Međutim, istoj pravnoj osobi nije zabranjeno sudjelovanje kao partner na drugom projektu/programu, pod uvjetom da su uloge prijavitelja i partnera jasno razgraničene te da ne dolazi do dvostrukog financiranja istih aktivnosti.
(Objava: 08.05.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P11:
Poštovani,
ne mogu pronaći gdje trebam priložiti izjavu o partnerstvu. Šaljem print screen svog ekrana. Molim Vas pomoć.
(Zaprimljeno: 08.05.2025.)
O11:
Izjavu o partnerstvu potrebno je priložiti unutar dijela prijavnog obrasca koji se nalazi pod "Podaci o programu/projektu".
Konkretno, kada u obrascu odaberete opciju „Program/projekt se provodi u suradnji s partnerima“, otvorit će se dodatna polja u koja je potrebno:
______________________________________________________________________________________________________
P12:
Poštovani,
Prijavitelj bi bila osnovna škola. Međutim ravnatelj je spriječen odnosno trenutno odsutan neko određeno razdoblje zbog zdravstvenih problema.
Od strane osnivača škole (nije javni već privatni) imenovan je zamjenik ravnatelja koji trenutno obnaša dužnost upravljanja školom.
Međutim u sudskom registru jedina ovlaštena osoba za zastupanje je ravnatelj škole, dok zamjena ravnatelja nije navedena u istom.
Tajnik škole je stava da zamjenik ravnatelja može potpisati jer rok predaje projekta uvjetuje neodgodivost.
Naše pitanje, može li u ovoj situaciji Zamjenik ravnatelja škole potpisati Troškovnik i DPP projekta ili je nužan potpis osobe ovlaštene za zastupanje navedene u službenim registrima?
(Zaprimljeno: 08.05.2025.)
O12:
Sukladno pravilima Javnog poziva, dokumentaciju vezanu uz prijavu (uključujući Troškovnik i DPP projekta) u pravilu treba potpisati zakonski zastupnik pravne osobe, odnosno osoba koja je ovlaštena za zastupanje prema važećem izvatku iz nadležnog registra.
Ukoliko je ravnatelj škole, kao jedina ovlaštena osoba za zastupanje, privremeno spriječen obavljati dužnost, a njegova zamjena nije evidentirana u nadležnom registru, tada zamjenik ravnatelja ne može samostalno potpisati dokumentaciju, osim ako posjeduje valjanu punomoć izdanu od strane zakonskog zastupnika ili osnivača škole (ovisno o ustroju ustanove i aktu o imenovanju).
Slijedom navedenog predlažemo da:
(Objava: 08.05.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P13:
Poštovani,
zanima nas kako omogući da se sav unesen tekst vidi kod ispintane verzije Detaljnog prikaza projekta? Naime, iako smo unutar broja riječi koji je naveden (npr. 300), kada se dokument isprinta ne vidi se dio teksta, a dokument moramo ispintati kako bi ga osoba ovlaštena za zastupanje mogla potpisati. Možemo li priložiti i potpisanu verziju i ovu originalnu u PDFu kako biste mogli pročitati cjeloviti tekst ili ima neki drugi način za rješenje tog problema?
Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!
(Zaprimljeno: 08.05.2025.)
O13:
Nakon provjere dokumenta i provedenog testiranja, obavještavamo Vas da se prilikom ispunjavanja rubrike: Detaljan opis programa/projekta - cjelokupan tekst (do 300 riječi) ispravno prikazuje i ispisuje u PDF-u, bez skrivenih ili odsječenih dijelova.
U slučaju da imate poteškoće s prikazom ili ispisom, savjetujemo:
______________________________________________________________________________________________________
P14:
Poštovani
Udruga je prošle godine dobila sredstva za projekt xxxxx.
Trajanje projekta je od 1.10.2024. do 1.12.2025.
Može li se udruga ponovo javiti na Javni poziv koji je objavljen za 2025. Je li dozvoljeno preklapanje projekata jer je završetak trenutnog projekta predviđen 1.12.2025., a novo trajanje razdoblja projekta je predviđeno od 1 10.2025 do 1.12.2026.
Može li razdoblje novog projekta biti od 1.10.2025. ili od 1.12.2025. da se izbjegne preklapanje projekata.
Pozdrav i hvala na odgovoru.
(Zaprimljeno: 08.05.2025.)
O14:
Što se tiče razdoblja provedbe novog projekta, preklapanje provedbenih razdoblja (npr. listopad - studeni 2025.) načelno nije zabranjeno, no preporuka je da novi projekt započne najranije po završetku prethodnog projekta, tj. od 1. prosinca 2025., kako bi se izbjegla eventalna mogućnost dvostrukog financiranja.
(Objava: 08.05.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P15:
Poštovani/Poštovana,
obraćamo Vam se u vezi s otvorenim javnim pozivom za prijavu projekata objavljenim na Vašoj mrežnoj stranici (https://www.zhzd.hr/otvoreni-javni-pozivi/44).
Naša udruga planira prijaviti projekt kojim bismo tijekom školskih praznika osigurali kontinuitet pružanja izvaninstitucionalnih socijalnih usluga djeci s invaliditetom. Projekt uključuje zapošljavanje dodatnog stručnog osoblja (medicinska sestra, fizioterapeuta, njegovatelja i vozača) s ciljem ublažavanja problema dostupnosti usluga u navedenom razdoblju. Konkretnije, radi se o projektu usmjerenom na osiguravanje izvaninstitucionalnih usluga za djecu s invaliditetom na otoku.Radilo bi se o dodatnom zapošljavanju za nova radna mjesta.
Ljubazno Vas molimo za pojašnjenje u vezi prihvatljivosti sljedećih troškova:
(Zaprimljeno: 09.05.2025.)
O15:
Poštovani,
u vezi s Vašim pitanjem o prihvatljivosti troškova osoblja, pojašnjavamo kako slijedi:
(Objava: 09.05.2025.)
vezano za prihvatljivost prijavitelja zanima nas sljedeće:
udruga je registrirana i uregistrima je od 2021. godine međutim imala je vodstvo koje nije provodilo aktivnosti pa je udrugu krajem 2024. preuzelo novo vodstvo i u ovom trenutku već su udruzi odobrena dva projekta i uskoro krećemo s njihovom provedbom. Za 2024 godinu je u roku predana i objavljena Izjava o neaktivnosti. Račun nije bio u blokadi ali je bio privremeno zatvoren (otvoren je ponovno u istoj banci 24.12.2024.)
Prema uputama za prijavitelje, gdje je navedeno da se smatra da udruga aktivno djeluje u Republici Hrvatskoj najmanje 12 mjeseci - ako od datuma registracije do datuma objave ovog Javnog poziva je proteklo najmanje 12 mjeseci
i da službeni poslovni račun pravne osobe - prijavitelja ne smije biti BLOKIRAN u razdoblju tijekom posljednjih šest mjeseci prije podnošenja prijave za (su)financiranje programa/projekta (a račun naše udruge nije bio blokiran)
naše pitanje je: je li naša udruga prihvatljiv prijavitelj po ovom javnom pozivu?
Unaprijed hvala.
(Zaprimljeno: 19.4.2025.)
O1:
Poštovani,
sukladno točki II. stavku a), alineji 3. Javnog poziva, jedan od kriterija prihvatljivosti prijavitelja jest da pravna osoba „aktivno djeluje u Republici Hrvatskoj najmanje 12 mjeseci (od datuma registracije do datuma objave ovog Javnog poziva je proteklo najmanje 12 mjeseci)“.
U Vašem slučaju, budući da je udruga registrirana 2021. godine, a do objave ovog Javnog poziva (15. travnja 2025.) je proteklo više od 12 mjeseci od registracije, formalni kriterij vezan uz protek vremena od osnivanja je ispunjen.
Također, u Javnom pozivu se kao uvjet navodi da službeni poslovni račun prijavitelja „nije bio blokiran u razdoblju tijekom posljednjih šest mjeseci prije podnošenja prijave“ (alineja 6.). Kako navodite da račun nije bio blokiran, već privremeno zatvoren te ponovno otvoren u istoj banci 24.12.2024., navedeno ne predstavlja prepreku s aspekta blokade računa.
Prema navedenim informacijama, a uz pretpostavku da su ispunjeni i svi ostali uvjeti iz Javnog poziva, smatramo da je udruga prihvatljiv prijavitelj.
(Objava: 22.04.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P2:
Poštovani,
Kako dodavati retke u PDF obrascima - Izjave pravne osobe. Konkretno, u izjavi o programima/projektima financiranim iz javnih izvora u 2025. godini, tablica o dobivenim potporama, ne sadrži dovoljan broj redova za popunjavanje.
Postoji li word verzija dokumenata?
Lp,
(Zaprimljeno: 28.04.2025.)
O2:
Poštovani,
kako biste mogli unijeti potreban broj redova u tablicu, u natječajnoj dokumentaciji dodali smo Word verziju dokumenta Izjava o programima/projektima financiranim iz javnih izvora u 2025. godini, koja omogućava uređivanje i prilagodbu sadržaja.
(Datum objave:29.04.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P3:
Poštovani,
u Obrazac B5 nam ne stanu svi projekti za koje smo dobili financijsku potporu iz javnih izvora a koji su se provodili u 2024. i 2025. godini. Ljubazno Vas molimo za uputu na koji način da dopišemo projekte koji ne stanu u za njih predviđen prostor.
Srdačan pozdrav
(Zaprimljeno: 29.04.2025.)
O3:
Poštovani,
upućujemo na odgovor pod pitanjem br. 2.
(Datum objave:29.04.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P4:
Poštovani,
pregledavajući dokumentaciju koju je potrebno pripremiti za prijavu na natječaj Zaklade "Hrvatska za djecu" uočili smo da je word dokument dostupan samo u jednom dokumentu točka VII. stavak e., skupina B, alineja 5 - word dokument, dok za ostale dokumente ne stoje riječi word dokument odnosno nije omogućeno preuzimanje u word verziji.
Molimo info hoće li i za ostale dokumente postojati mogućnost preuzimanja u word verziji?
Molim odgovor.
(Zaprimljeno: 29.04.2025.)
O4:
Poštovani,
Word verzija obrasca dostupna je isključivo za dokument pod točkom VII. stavak e., skupina B, alineja 5, gdje je to izričito navedeno, isključivo radi omogućavanja unosa većeg broja podataka.
Za sve ostale obrasce nije predviđeno preuzimanje u Word formatu, kako bi se osigurala vjerodostojnost sadržaja i spriječile eventualne izmjene. Obrasci se dostavljaju isključivo u izvornom obliku (PDF), uz popunjavanje predviđenih polja.
(Objava: 29.04.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P5:
Poštovani, poštovana,
Ovim putem želimo provjeriti jesu li građevinski/adaptacijski radovi, točnije daljnje uređenje interijera, prihvatljjivi troškovi navedenog Poziva?
Unaprijed hvala,
(Zaprimljeno: 30.04.2025.)
O5:
Ukoliko su građevinski i/ili adaptacijski radovi, uključujući daljnje uređenje interijera, u neposrednoj vezi s ciljevima projekta i jasno doprinose provedbi aktivnosti predviđenih projektom, navedeni troškovi mogu biti prihvatljivi u okviru predmetnog Poziva.
Prihvatljivost će se ocjenjivati temeljem dokumentacije priložene uz prijavu, stoga preporučujemo da uz detaljan opis planiranih radova obrazložite njihovu funkciju u kontekstu projektnih ciljeva i rezultata.
(Odgovor: 05.05.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P6:
Poštovani,
imam pitanje u vezi obrasca Izjave o partnerstvu. Imamo 4 partnera na projektu, a u obrazac je moguće unijeti 3 partnera. Molim proceduru oko unosa i 4. partnera jer nam je potreban potpis izjave svih sudionika u projektu.
Hvala i srdačan pozdrav,
(Zaprimljeno : 05.05.2025.)
O6:
U slučaju kada projekt ima više partnera nego što je predviđeno obrascem Izjave o partnerstvu, potrebno je popuniti dodatni primjerak istog obrasca za svakog dodatnog partnera koji nije mogao biti unesen u prvi obrazac.
(Odgovor: 06.05.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P7:
Poštovani,
ponavljam mail od ponedjeljka jer još nisam dobila povratnu informaciju. U procesu sam popunjavanja i prikupljanja dokumentacije za Javni poziv pa Vas molim što prije uputu kako ispuniti Izjavu o partnerstvu kada imamo 4 partnera na projektu, a obrazac nudi 3 mjesta za podatke.
Hvala unaprijed i srdačan pozdrav,
(Zaprimljeno: 07.05.2025.)
O7:
Molimo pogledati pojašnjenje dano u odgovoru O6.
(Objava: 07.05.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P8:
Poštovani,
na projektu su nam partneri obrti što znači da je OIB obrta, ujedno i OIB vlasnika. Molim Vas javite mi je li u tome slučaju dovoljno Uvjerenje za vlasnike?
(Zaprimljeno: 07.05.2025.)
O8:
Da, u slučaju kada je partner obrt, dovoljno je dostaviti Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak za vlasnika obrta kao fizičku osobu, budući da se isti smatra osobom ovlaštenom za zastupanje partnera na projektu.
(Objava: 07.05.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P9:
Poštovani,
Iz Javnog poziva za podnošenje prijava pravnih osoba za (su)financiranje programa i projekata, točke VII., stavka e), podstavka A-dokumenti koji se pribavljaju, navedeni su dokumenti od 1. do 8. Obzirom da je prijavitelj Općina, jesmo li u obvezi dostaviti sve pobrojane točke ili se određene odnose isključivo na udruge i druge pravne osobe?
Osim navedenog, potrebno je dostaviti životopis voditelja programa/projekta u europass formatu. Molim Vas za podatak je li voditelj projekta osoba koja će isti provoditi u radu s djecom te koje kompetencije se za takvu podrazumijevaju? Ili se radi o osobi koja će u jedinici lokalne samouprave provoditi projekt, odnosno službenik?
Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.
(Zaprimljeno: 07.05.2025.)
O9:
Poštovani,
nastavno na Vaš upit pojašnjavamo kako slijedi:
- Obveza dostave dokumentacije - točka VII. e) A.1 - A.8: neovisno o pravnom obliku prijavitelja (udruga, javna ustanova, JLS itd.), svi prijavitelji dužni su dostaviti dokumente navedene u točki VII. stavku e) podstavku A (točke 1. do 8.), osim u slučajevima kada pojedini dokument nije primjenjiv na konkretni pravni oblik (npr. ako prijavitelj nije obveznik poreza na dobit ili ako nema članove, tada se to navodi u obrazloženju unutar prijave).
Za Općinu se u pravilu svi dokumenti odnose i primjenjuju.
- Voditelj projekta: Voditelj projekta/programa je osoba odgovorna za upravljanje provedbom prijavljenog projekta (organizaciju, nadzor, koordinaciju aktivnosti, komunikaciju s partnerima, podnošenje izvješća prema Zakladi). To ne mora nužno biti osoba koja će izravno raditi s djecom, ali mora biti osoba osposobljena za upravljanje projektom i praćenje njegove provedbe. U slučaju da je prijavitelj jedinica lokalne samouprave, to može biti službenik ili zaposlenik općinske uprave.
______________________________________________________________________________________________________
P10:
Poštovani,
jedan prijavitelj može prijaviti jedan projekt a može li istovremeno biti partner na nekom drugom projektu? Hvala
Lijep pozdrav,
(Zaprimljeno: 07.05.2025.)
O10:
Poštovani,
Sukladno uvjetima Javnog poziva Zaklade „Hrvatska za djecu“ za (su)financiranje programa i projekata pravnih osoba, jedna pravna osoba može prijaviti najviše jedan projekt/program kao nositelj.
Međutim, istoj pravnoj osobi nije zabranjeno sudjelovanje kao partner na drugom projektu/programu, pod uvjetom da su uloge prijavitelja i partnera jasno razgraničene te da ne dolazi do dvostrukog financiranja istih aktivnosti.
(Objava: 08.05.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P11:
Poštovani,
ne mogu pronaći gdje trebam priložiti izjavu o partnerstvu. Šaljem print screen svog ekrana. Molim Vas pomoć.
(Zaprimljeno: 08.05.2025.)
O11:
Izjavu o partnerstvu potrebno je priložiti unutar dijela prijavnog obrasca koji se nalazi pod "Podaci o programu/projektu".
Konkretno, kada u obrascu odaberete opciju „Program/projekt se provodi u suradnji s partnerima“, otvorit će se dodatna polja u koja je potrebno:
- unijeti naziv partnera (moguće je unijeti do 5 partnera),
- priložiti uvjerenja o nevođenju kaznenog postupka za pravnu osobu; partnera i za ovlaštene osobe partnera,
- te Izjavu o partnerstvu.
______________________________________________________________________________________________________
P12:
Poštovani,
Prijavitelj bi bila osnovna škola. Međutim ravnatelj je spriječen odnosno trenutno odsutan neko određeno razdoblje zbog zdravstvenih problema.
Od strane osnivača škole (nije javni već privatni) imenovan je zamjenik ravnatelja koji trenutno obnaša dužnost upravljanja školom.
Međutim u sudskom registru jedina ovlaštena osoba za zastupanje je ravnatelj škole, dok zamjena ravnatelja nije navedena u istom.
Tajnik škole je stava da zamjenik ravnatelja može potpisati jer rok predaje projekta uvjetuje neodgodivost.
Naše pitanje, može li u ovoj situaciji Zamjenik ravnatelja škole potpisati Troškovnik i DPP projekta ili je nužan potpis osobe ovlaštene za zastupanje navedene u službenim registrima?
(Zaprimljeno: 08.05.2025.)
O12:
Sukladno pravilima Javnog poziva, dokumentaciju vezanu uz prijavu (uključujući Troškovnik i DPP projekta) u pravilu treba potpisati zakonski zastupnik pravne osobe, odnosno osoba koja je ovlaštena za zastupanje prema važećem izvatku iz nadležnog registra.
Ukoliko je ravnatelj škole, kao jedina ovlaštena osoba za zastupanje, privremeno spriječen obavljati dužnost, a njegova zamjena nije evidentirana u nadležnom registru, tada zamjenik ravnatelja ne može samostalno potpisati dokumentaciju, osim ako posjeduje valjanu punomoć izdanu od strane zakonskog zastupnika ili osnivača škole (ovisno o ustroju ustanove i aktu o imenovanju).
Slijedom navedenog predlažemo da:
- dostavite punomoć kojom se zamjeniku ravnatelja privremeno povjerava ovlast potpisivanja dokumentacije u svrhu prijave na Javni poziv, potpisanu od strane osnivača škole ili nadležnog tijela, ili
- ako je moguće, osigurate potpis ravnatelja, makar u elektroničkom obliku, ukoliko mu zdravstveno stanje to dopušta.
(Objava: 08.05.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P13:
Poštovani,
zanima nas kako omogući da se sav unesen tekst vidi kod ispintane verzije Detaljnog prikaza projekta? Naime, iako smo unutar broja riječi koji je naveden (npr. 300), kada se dokument isprinta ne vidi se dio teksta, a dokument moramo ispintati kako bi ga osoba ovlaštena za zastupanje mogla potpisati. Možemo li priložiti i potpisanu verziju i ovu originalnu u PDFu kako biste mogli pročitati cjeloviti tekst ili ima neki drugi način za rješenje tog problema?
Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!
(Zaprimljeno: 08.05.2025.)
O13:
Nakon provjere dokumenta i provedenog testiranja, obavještavamo Vas da se prilikom ispunjavanja rubrike: Detaljan opis programa/projekta - cjelokupan tekst (do 300 riječi) ispravno prikazuje i ispisuje u PDF-u, bez skrivenih ili odsječenih dijelova.
U slučaju da imate poteškoće s prikazom ili ispisom, savjetujemo:
- da provjerite koristite li ažuriranu verziju PDF preglednika (npr. Adobe Acrobat Reader),
- te da izvoz dokumenta radite kroz opciju “Spremi kao PDF”.
______________________________________________________________________________________________________
P14:
Poštovani
Udruga je prošle godine dobila sredstva za projekt xxxxx.
Trajanje projekta je od 1.10.2024. do 1.12.2025.
Može li se udruga ponovo javiti na Javni poziv koji je objavljen za 2025. Je li dozvoljeno preklapanje projekata jer je završetak trenutnog projekta predviđen 1.12.2025., a novo trajanje razdoblja projekta je predviđeno od 1 10.2025 do 1.12.2026.
Može li razdoblje novog projekta biti od 1.10.2025. ili od 1.12.2025. da se izbjegne preklapanje projekata.
Pozdrav i hvala na odgovoru.
(Zaprimljeno: 08.05.2025.)
O14:
Što se tiče razdoblja provedbe novog projekta, preklapanje provedbenih razdoblja (npr. listopad - studeni 2025.) načelno nije zabranjeno, no preporuka je da novi projekt započne najranije po završetku prethodnog projekta, tj. od 1. prosinca 2025., kako bi se izbjegla eventalna mogućnost dvostrukog financiranja.
(Objava: 08.05.2025.)
______________________________________________________________________________________________________
P15:
Poštovani/Poštovana,
obraćamo Vam se u vezi s otvorenim javnim pozivom za prijavu projekata objavljenim na Vašoj mrežnoj stranici (https://www.zhzd.hr/otvoreni-javni-pozivi/44).
Naša udruga planira prijaviti projekt kojim bismo tijekom školskih praznika osigurali kontinuitet pružanja izvaninstitucionalnih socijalnih usluga djeci s invaliditetom. Projekt uključuje zapošljavanje dodatnog stručnog osoblja (medicinska sestra, fizioterapeuta, njegovatelja i vozača) s ciljem ublažavanja problema dostupnosti usluga u navedenom razdoblju. Konkretnije, radi se o projektu usmjerenom na osiguravanje izvaninstitucionalnih usluga za djecu s invaliditetom na otoku.Radilo bi se o dodatnom zapošljavanju za nova radna mjesta.
Ljubazno Vas molimo za pojašnjenje u vezi prihvatljivosti sljedećih troškova:
- Jesu li plaće navedenog osoblja, zaposlenih temeljem ugovora o radu na pola radnog vremena, prihvatljiv trošak, iako bi ukupni iznos troškova osoblja time premašio 20 % ukupnog proračuna projekta?
- Ako navedeno nije prihvatljivo, molimo Vas za potvrdu može li se predmetno osoblje angažirati temeljem ugovora o djelu kao prihvatljiva alternativa.
(Zaprimljeno: 09.05.2025.)
O15:
Poštovani,
u vezi s Vašim pitanjem o prihvatljivosti troškova osoblja, pojašnjavamo kako slijedi:
- Sukladno uvjetima Javnog poziva, prijava se smatra neprihvatljivom ako trošak plaća (osoblja zaposlenog temeljem ugovora o radu) premašuje 20 % ukupnog iznosa proračuna projekta.
- Alternativno, moguće je razmotriti angažman predmetnog stručnog osoblja temeljem ugovora o djelu, pod uvjetom da su usluge:
- jasno povezane s ciljevima i aktivnostima projekta ili programa,
- pravilno dokumentirane i opravdane,
- vremenski i financijski proporcionalne opsegu angažmana.
(Objava: 09.05.2025.)