Preskočite na glavni sadržaj

12. Zašto je moj predmet stavljen „izvan roka“?

Odmah po primitku zahtjeva za dodjelu potpore, Stručna služba Zaklade „Hrvatska za djecu“ provjerava ispunjenje formalno-pravnih uvjeta zaprimljenog zahtjeva za dodjelu potpore te iz priložene dokazne dokumentacije utvrđuje (ne)postojanje uvjeta podnositelja zahtjeva za dodjelu potpore, ovisno o zatraženoj potpori.

Ukoliko priložena dokazna dokumentacija nije valjana i/ili potpuna, podnositelja zahtjeva se obavještava (pismenim ili usmenim putem ili u elektroničkom obliku) o dokumentaciji koja mu nedostaje, a koju je isti obavezan dostaviti.

Rok za dostavu dokumentacije je 30 kalendarskih dana.

Podnositelja zahtjeva će se upozoriti da u slučaju nepoštivanja roka gubi pravo na ostvarivanje novčane potpore po predmetnom zahtjevu i zahtjev za dodjelu novčane potpore će se odbaciti.

Međutim, status predmeta „izvan roka“ ne sprječava podnositelja zahtjeva da Zakladi podnese novi zahtjev za dodjelu potpore koji mora udovoljavati svim propisanim uvjetima u pogledu obvezne dokazne dokumentacije.
Copyright © Zaklada "Hrvatska za djecu", 2024. Sva prava pridržana