logo.png

Mjesec rujan u Zakladi „Hrvatska za djecu“ doista je protekao u duhu našeg slogana pa smo u punom smislu riječi svakodnevno činili mali korak velikim, velikim za djecu Hrvatske, ali i za sve naše sadašnje i buduće korisnike.

Kontinuirano podižući razinu kvalitete i učinkovitosti našeg djelovanja, ovih dana uspješno privodimo kraju dodatna unaprjeđenja naših programskih rješenja kojima novim tehnologijama, uz pravne osobe, dolazimo i do fizičkih osoba, odnosno svih naših korisnika koji će u narednom razdoblju imati priliku koristiti dvije nove elektroničke aplikacije: aplikaciju za online podnošenje zahtjeva za dodjelu potpora i aplikaciju za online provjeru statusa predmeta, koje će svim korisnicima biti dostupne 24 sata dnevno 7 dana u tjednu u sklopu internetskih stranica Zaklade.

Za sve one korisnike koji ipak više vole tradicionalne kanale komunikacije sa Zakladom, u lipnju ove godine pokrenuli smo besplatni info telefon 0800 949 121 koji je dostupan svim zainteresiranim osobama, a posebno korisnicima naših potpora svakog radnog dana od 10 do 14 sati.

O svemu navedenom čitajte u našem novom newsletteru, koji s ponosom završavamo dojmovima s održanih događanja Zaklade „Hrvatska za djecu“ u Zadru, Splitu i Osijeku, a na kojima smo dodatno upoznali javnost s djelovanjem i radom Zaklade. Uz ljude dobra srca diljem Hrvatske nastojat ćemo zajedničkim snagama ostvariti postavljeni cilj – ispunjenje 1,000 konkretnih želja djece bez roditeljske skrbi i djece s poteškoćama u razvoju do kraja 2017. godine.

Budite i dalje uz nas, jer zajedno doista činimo mali korak velikim!

Divider.png
2.jpg

Zovite naš besplatni info telefon

1.jpg

Novim tehnologijama do brže realizacije korisničkih zahtjeva

3.jpg

Odlučili smo napraviti i korak dalje

Zovite naš besplatni info telefon

Brojni upiti koji su svakodnevno pristizali putem telefona, elektroničke pošte, kontaktnog obrasca na našim internetskim stranicama, kao i kroz osobne kontakte već postojećih i svih potencijalnih korisnika, nagnali su nas da im se dodatno približimo i olakšamo njihovo korisničko iskustvo u pogledu osiguranja svih željenih i potrebnih informacija. Slijedom navedenog, u lipnju 2017. godine, Zaklada „Hrvatska za djecu“ pokrenula je besplatni info telefon 0800 949 121 koji je, uz to što je dostupan svim zainteresiranim osobama, primarno namijenjen upitima fizičkih osoba, (potencijalnim) korisnicima naših potpora. Osim pružanja pravodobnih informacija koje postojeći, kao i potencijalni korisnici potpora mogu dobiti od ponedjeljka do petka u vremenu od 10:00 do 14:00 sati, glavna prednost uspostave besplatnog info telefona podrazumijeva i osiguranje neposrednog kontakta korisnika s predstavnicima Zaklade bez plaćanja troškova poziva. Kako bi referent Zaklade, odnosno predstavnik Zaklade koji se primarno javlja na pozive, bio u potpunosti angažiran i fokusiran na osobne i telefonske upite stranaka – fizičkih osoba korisnika potpora, radno vrijeme besplatnog info telefona, kao i vrijeme za osobne posjete fizičkih osoba korisnika potpora, ograničeno je na 4 sata dnevno. No, s obzirom da Zaklada postoji zbog svih svojih korisnika, korisnici svoje upite mogu poslati e-porukom i izvan navedenog službenog radnog vremena info telefona, a na koje djelatnici Zaklade, vodeći se načelima proaktivne i ažurne komunikacije, odgovaraju u što kraćem vremenskom roku. Najčešći upiti s kojima smo se imali priliku susresti u prethodna četiri mjeseca od uspostave besplatnog info telefona jesu upiti korisnika potpora namijenjenih fizičkim osobama, iz razloga što se potpore za iste dodjeljuju, a zahtjevi obrađuju tijekom cijele kalendarske godine, dok je komunikacija s pravnim osobama uglavnom koncentrirana u vrijeme objave i provedbe javnog poziva za pravne osobe. Također, zasad su najbrojniji upiti postojećih korisnika potpora koje uglavnom zanima status njihovog predmeta i/ili pojašnjenje pojedinosti vezano za dokaznu dokumentaciju, dok se potencijalni korisnici u najvećoj mjeri raspituju o mogućnostima apliciranja za neku od potpora koje Zaklada dodjeljuje. Kako bi vodila brigu o svakom pojedinom kontaktu sa svim korisnicima, a ponajprije fizičkim osobama, te pravodobno riješila eventualne prepreke glede realizacije upita zaprimljenih putem besplatnog info telefona, Zaklada neprekidno i ažurno vodi evidencije svih ulaznih i izlaznih telefonskih poziva (pozivatelj, primatelj poziva, datum i vrijeme, svrha poziva). Evidencije se periodično provjeravaju s ciljem provjere ispravnosti podataka, kao i utvrđivanja potencijalnih prepreka i oscilacija pri realizaciji zaprimljenih upita, a sve kako bi se isti riješili na obostrano zadovoljstvo Zaklade i njezinih korisnika. Ne manje važno, navedene evidencije svojevrsni su putokaz za prostore mogućeg poboljšanja našeg rada i djelovanja, što je uvijek vođeno najvišim standardima poslovanja. Na ovaj smo način i ovdje napravili mali korak velikim, nastojeći još više približiti se našim korisnicima te podići kvalitetu i učinkovitost našeg djelovanja, koje treba biti i jest usmjereno što bržem i kvalitetnijem rješavanju svakog postavljenog pitanja, odnosno konkretne situacije u kojoj se naši korisnici nalaze.

Novim tehnologijama do brže realizacije korisničkih zahtjeva

S ciljem poboljšanja korisničkog iskustva svih postojećih, kao i potencijalnih korisnika potpora Zaklade, Zaklada “Hrvatska za djecu” kontinuirano podiže razinu kvalitete i učinkovitosti svojeg djelovanja.

Prvi korak na putu unaprjeđenja korisničkog iskustva napravljen je 2016. godine, kada je Zaklada, uvažavajući načela transparentnosti te pravila struke, kao i najviše profesionalne standarde suvremenog poslovanja, raspisala i provela Javni poziv za podnošenje prijava pravnih osoba za (su)financiranje programa i projekata u elektroničkom obliku putem posebnog programskog rješenja. Odnosno programsko rješenje je ove godine dodatno tehnološki unaprjeđeno (kako bi se maksimizirala broj uspješnih prijava) i bit će stavljeno u funkciju prilikom sljedećeg javnog poziva za pravne osobe, koji je planiran za kraj 2017. godine.

Kako bi se u svojem radu i djelovanju dodatno približila onima zbog kojih postoji, tj. svojim korisnicima (fizičkim i pravnim osobama) te što uspješnije uskladila svoje ciljeve s njihovim potrebama, Zaklada je ove godine napravila i korak dalje u povećanju učinkovitosti svojeg rada i djelovanja te stvaranju alata koji su prilagođeni korisnicima i koji korisnike stavljaju u prvi plan – ovaj put to je učinila za fizičke osobe korisnike potpora. Tako je Zaklada razvila dvije elektroničke aplikacije: (i) aplikaciju za online podnošenje zahtjeva za dodjelu potpore te (ii) aplikaciju za online provjeru statusa predmeta po svakom predanom, a nerealiziranom zahtjevu za dodjelu potpore, koje će biti korisnicima biti dostupne 24/7 u sklopu internetskih stranica Zaklade. Naime, obje ove aplikacije su smještene unutar rubrike „Fizičke osobe“ te su izravno povezane sa Zakladinim internim elektroničkim sustavom evidentiranja i obrade te praćenja predmeta (tzv. E-ured). U trenutku objave ovog listopadskog newsletter izdanja korisnicima je već omogućeno korištenje aplikacije za online provjeru statusa predmeta, dok će aplikacija za podnošenje zahtjeva za dodjelu potpore biti dostupna za korištenje od ponedjeljka, 16. 10. 2017. godine.

Uvođenjem spomenutih aplikacija, Zaklada „Hrvatska za djecu“ osigurala je svim svojim korisnicima potpora za fizičke osobe mogućnost online provjere statusa predmeta, kao i online podnošenje zahtjeva za dodjelu potpore u bilo koje vrijeme (24 sata dnevno, 7 dana u tjednu), što je značajno skratilo vrijeme i resurse koje je korisnicima prije dostupnosti odnosnih elektroničkih aplikacija bilo potrebno kako bi dokumentaciju za dodjelu potpore dostavili Zakladi (osobno ili poštom), odnosno kako bi dobili informacije o statusu svojeg/ih predmeta (putem telefona tijekom radnog vremena za stranke, elektroničke pošte ili osobnim dolaskom u Zakladu). Naime, cijeli se postupak podnošenja zahtjeva za dodjelu potpore sada može provesti u svega 15 do 30 minuta iz udobnosti doma, sve ovisno o tome je li prijavitelj pripremio sve potrebne dokumente koji predstavljaju prilog zahtjevu, dok je za online provjeru statusa predmeta potrebno tek minutu ili dvije. Ne manje važno, elektronički postupak obrade podataka ubrzava i rad iznutra, odnosno rad djelatnika Zaklade, iz razloga što su sada svi potrebni podaci uneseni u sustav od strane samog korisnika, jer ti podaci nakon validacije od strane Zaklade bivaju automatski uneseni u Zakladin interni E-ured sustav, čime se djelatnicima Zaklade neminovno oslobađa dio njihovog radnog vremena za druge radne zadatke. Svi djelatnici Zaklade detaljno su upućeni u način funkcioniranja ove dvije elektroničke aplikacije, sve kako bi mogli uspješno sudjelovati u ovom novom tehnološkom iskoraku Zaklade. Pritom smo imali na umu i sve naše korisnike koji iz bilo kojeg razloga ne mogu ili ne žele koristiti mogućnost online predaje zahtjeva za dodjelu potpore ili provjeru statusa predmeta – tako će, uz navedene elektroničke aplikacije, korisnicima i dalje na raspolaganju ostati već poznati, klasični načini predaje zahtjeva za dodjelu potpore (osobno u Zakladi i poštom) i provjere statusa predmeta (osobno u Zakladi, telefonom besplatnim za korisnike 0800 949 121 ili elektroničkom porukom na e-adresu potpore.fo@zhzd.hr), čime još jednom neosporno dokazujemo da Zaklada postoji zbog svih svojih korisnika i njihovih različitih, no jednako važnih potreba. Konačno, modernizacijom poslovanja, primjenjujući najviše poslovne standarde te stavljajući korisnike u prvi plan, istovremeno osiguravajući otvorenost te veću dostupnost Zaklade primarnim ciljnim skupinama, želja nam je da u narednom razdoblju također ostvarimo i vremenski okvir od najviše 3 mjeseca potrebnih za obradu/rješavanje pristiglih zahtjeva, kao i da se do kraja 2018. godine spomenuti vremenski okvir skrati na 2 mjeseca; nadamo se da ćemo uspjeti u toj namjeri i planu za 2018. godinu.

Odlučili smo napraviti i korak dalje

Kao što smo već najavili u rujanskom newsletteru, našu jesensku priču započeli smo predstavljanjem i promocijom uistinu emotivne slikovnice namijenjene odraslima, nazvane sloganom Zaklade „Učini mali korak velikim“, a koja promocija je bila održana 4. rujna 2017. godine u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti. S ciljem podizanja svijesti hrvatske javnosti, kao i senzibiliziranja iste na stvarne probleme i potrebe djece Hrvatske, Zaklada „Hrvatska za djecu“ priču o svom radu i spomenutoj slikovnici pronosi kroz brojne hrvatske gradove. Tim Zaklade tako je otputovao prvo do juga Hrvatske, gdje su nas, uz osmijehe građana grada Zadra i grada Splita, svesrdno dočekali župan Zadarske županije, gospodin Božidar Longin, i zamjenica gradonačelnika Grada Zadra, gospođa Jagoda Surać, odnosno župan Splitsko-dalmatinske županije, gospodin Blaženko Boban, i dogradonačelnik Grada Splita, gospodin Nino Vela, koji su, preuzevši prve primjerke slikovnice, smjesta pohitali ispuniti dječje želje oslikane na stranicama iste. Nakon što je ujedinila dobra srca Zadrana i Splićana, koji su bez oklijevanja preuzeli na sebe obvezu ispunjavanja brojnih dječjih želja, naša je slikovnica otputovala u naručje građana grada Osijeka. U gradu na Dravi, dječje sudbine nisu ostavile ravnodušnima ni župana Osječko-baranjske županije, gospodina Ivana Anušića, kao ni gradonačelnika Grada Osijeka, gospodina Ivana Vrkića, koji su također kao i njihovi kolege iz Zadra i Splita, nakon preuzimanja svojih primjeraka slikovnice, na subotnje druženje sa Zakladom donijeli poklone za djecu bez roditeljske skrbi, kao i djecu u potrebi, a njihovim stopama ispunjavanja dječjih želja nastavili su i građani Osijeka.

Veliki odaziv građana grada Zadra, Splita i Osijeka, uz prepoznavanje kvalitete naše inicijative od strane političkih dužnosnika, ali i brojnih neprofitnih i humanitarnih udruga i ustanova te dječjih domova s kojima smo, ovim putem, imali priliku surađivati kako bismo unaprijedili život djece u potrebi diljem Republike Hrvatske, pokazao nam je da je Zaklada „Hrvatska za djecu“ odabrala pravi put. Put je to kojim ćemo do kraja tekuće godine ispuniti 1,000 konkretnih želja djece u potrebi, djece koja nemaju prilike živjeti sretna djetinjstva poput svojih vršnjaka. Slijedom navedenog, odlučili smo napraviti korak dalje, a našu će slikovnicu, nakon Zadra, Splita i Osijeka, tijekom listopada ugostiti i sljedeći gradovi: Rijeka, Varaždin, Slavonski Brod, Pula i Vukovar, odnosno na kraju i Zagreb i to na Međunarodni dan djece, 20. studenog 2017. godine, u kojim gradovima ćemo, uz druženje s građanima, pažljivo osmišljenim programima nastojati vratiti osmijehe na lica djece koja nisu toliko sretna, a sve prisutne ujedno i upoznati s mogućnostima koje Zaklada nudi pravnim i fizičkim osobama, odnosno djeci Hrvatske u potrebi i njihovim obiteljima.

Ovom prilikom pozivamo sve neprofitne i humanitarne udruge i ustanove, kao i dječje domove s područja navedenih gradova, a koji se brinu o djeci bez primjerene roditeljski skrbi, odnosno o djeci s poteškoćama u razvoju i djece u potrebi da nam se pridruže na našim događanjima tijekom listopada i studenog kako bismo još jednom pokazali da naša srca kucaju za dobrobit sve djece Hrvatske.

cta.jpg
facebook.png linkedin.png
www.zhzd.hr

Zaklada „Hrvatska za djecu“
Park Stara Trešnjevka 4
HR-10000 Zagreb
T: 0800 949 121
F: 01 3692 763
info@zhzd.hr